Om af te drukken:

Mediorenkoor intranet

Eens per drie weken zingen we in de zondagse viering van 11.00 uur in de Ontmoetingskerk. We worden daarbij begeleid door pianist/organist Sander Stoks en door de dirigent (viool). Bij speciale vieringen, bijvoorbeeld met Kerstmis en Pasen, zingen we met een klein orkest.

We repeteren iedere dinsdagavond van 19.45 uur tot 21.45 uur in de Ontmoetingskerk. Tijdens de repetities wordt aandacht besteed aan liederen die voor een komende viering op het programma staan, maar studeren we ook regelmatig nieuwe liederen in. Tijdens een korte pauze praten we gezellig bij met koffie en thee.

Belangstellenden zijn van harte uitgenodigd om een keer een repetitie bij te wonen; nieuwe zangers zijn altijd welkom!

Dus voor iedereen die de 25 gepasseerd is en nog medioor is ....

Bel voor meer informatie: Henriƫtte Hengelbrock 024 3448287

Ons e-mailadres is: info@mediorenkoor.nl
Opmerkingen/vragen over deze site: webmaster@mediorenkoor.nl